19 Eylül 2011 Pazartesi

Ben Geldim

Cok uzun zaman oldu degil mi? Bana ise cok hizli gecti gibi geldi… Aman hamileyim aman doguruyorum aman kirkimiz ciksin derken 3.5 aylik oldu Zeynosum :)
Kisaca neler yaptim: Cok guzel bir dogum yasadim oncelikle… Epidural sezeryan olan dogumum cok ama cok iyi gecti. Bu evrede benim her animda elimi tutan, ameliyattan cikmadan dakikalarca basimi, saclarimi oksayan ve kendisine asik oldugum canim doktorum Erdogan Saglamer‘e binlerce tesekkur ederim! Sayesinde cok iyi atlattim ve su an hic ameliyat olmamis gibiyim. Ameliyattan 2 gun sonra dimdik, haldir haldur anakucagini tasibildiysem O’nun sayesindedir…

Su an geri donup fotolara baktigimda hala inanamiyorum :) Ben anne oldum, bu benim hayatimin mucizesi :)Cok duygusal bir yazi olmasini istemiyorum, bu yuzden fazlaca konusmayayim dogumum hakkinda. Ama insallah herkes benim kadar guzel gecirir diyeyim…


Su an kizim babasiyla salonda uyuyor, ben ise balkonda geceki ogun nobetini bekliyorum. Bu benim serbest saatlerim! Annelik zormus, ama bir o kadar keyifli! Karsinizda o gulen gozleri gordugunuzde herseyi unutuyormussunuz… Aylar gectikce kizimla daha da kaynasiyoruz, algisi gelistikce tadindan yenmiyormus :)

Biliyorum birkac ay sonra daha da keyifli olacak, ben daha rahatlayacagim, Zeynos daha zilli olacak, babamiz ise her zamanki gibi sevgiyle bakacak bize :)

Hala normal hayata cok adapte olamadim, daha evvelsi gun ilk ojemi surdum! Yuzume ise makyaj, krem fln hak getire, iyice dagitmisim :) Insallah onumuzdeki gunlerde daha iyi bakacagim kendime ve tekrar rutinime donecegim… Tabii araya dogum, lohusalik, tasinma dertleri girdi ve baya uzak kaldim sahalardan…

Tek diyebilecegim Allah isteyen herkese bu mutlulugu yasatsin…

Allah nazarlardan saklasin bizi, amin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder