16 Aralık 2011 Cuma

Burt’s Bees Bebek Urunleri


Iste Turkiye’ye geldigine cok sevindigim bir marka daha, Burt’s Bees… Bu marka daha cok lipstickleriyle unlu. Ama cok guzel vucut urunleri mevcut; kremler, vucut yaglari… Ama  soylemem gerek ki lipstick konusunda gercekten cok basarili, ununu hakediyor yani..
Ben New York’a her gittigimde birkac tane stoklamistim, malum dudak kurulugumu cok iyi biliyorsunuz. Ve hala elimde su an kullandigim, bir tane de yedek urunum mevcut.. Ayrica hamilelikte catlaklarim icin kullandigim vucut yagim da var. Onlarin yazisi daha sonra! Bugun Baby Bee adli bebek urunlerini taniyalim.

Elimdeki sette vucut kremi, dus jeli, pisik kremi, vucut yagi ve sabun var. Vucut kreminin yapisi cok hafif, cok az bir bal kokusu mevcut. Zaten Burt’s Bees’in tum urunlerinde bu kokuyu duyabilirsiniz. Cok hafif bir bal kokusu, ama oyle agir, midenizi kaldiracak tatli tatli bir bal kokusu degil. Dus jelinde de ayni koku mevcut.
Diger urunlerini henuz deneyemedim ama eminim ki onlar da cok guzeldir. Ben sahsen bu markayi cok seviyorum. NY’tan kac tane urun yedekleyip geldigimi siz dusunun.
Asagidaki fotoda elimdeki sabunun ne kadar tatli olduguna bakar misiniz :) Lens kapagi kadar, sipsirin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder