23 Aralık 2011 Cuma

L’oreal Color Riche Intense Ruj 389 Bronze Goddess


Gecen gun kargo geldigi an inanamadim, bu devasa sapka kutusunu gordugumde kalbim gum gum atmaya basladi ne yalan soyliyeyim... L’oreal yine buyuklugunu gosterdi dedim icimden… Bir de gecen hafta gelen kadife kutum var yine L’oreal’den onu da gosterecegim sizlere baska bir yazida.


Bu afilli kutunun icinden adima yazilmis bir mektup (nasil hosuma gitti anlatamam), L’oreal Sublime Mousse kopuk boya, Cil Architecte 4D rimel, Color Infaillible Matte finish kopuk far ve Color Riche Intense ruj cikti. Urunlerle ilgili yazilar gelecek ama ben tabii ki her zamanki zaafimla rujdan basladim.


L’oreal Color Riche Intense rujumun kodu 389 Bronze Goddess. Uzaktan bakinca cok koyu kahve gibi duruyor ama surunce seffaflasiyor panik yok :) Hafif piriltili, isikta cok tatli gorunuyor. Loreal rujlara karsi ayri bir zaafim var benim, uzum kokusu gibi tabir ettigim tatli kokulari yuzunden… Bana uzum uzum kokuyor, siz buna ne dersiniz bilmiyorum ama ben cok seviyorum bu kokuyu. Genc kizligimda sirf bu tatli uzum kokusu yuzunden kac tane L’oreal ruj bitirmistim :) Taa o zamandan beri hastayim rujlarinin bu kokusuna.


Tabi simdi mevsim kis, bronz tende cok guzel duracagini tahmin ediyorum. Bir de o zaman fotograflamak lazim. Ama simdi bile hafif isiltili rengiyle gonlumu caldi. Ustelik yapisi yumusak, kendinden nemlendiriyor dudagi. Malum ihtisamli dudak kurulugumu biliyorsunuz, artik soylememe bile gerek yok ama neyse.. 



Bu guzel ve afilli kutum icin L’oreal’e cok tesekkur ederim… Diger urunleri de deneyip fikirlerimi yazicam en kisa zamanda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder