20 Ocak 2012 Cuma

Chanel Graphite Oje





Gercekten yaptim, hem de yapmam etmem derken :) Hayatimda bir tane Chanel ojem olsun dedim ve o da Chanel Graphite olsun istedim. Cok guzel bir karar vermisim hihi..

Isiga gore renk degisikligi once korkuttu beni, sanki hep sarimsi tonlar goruyorum dedim ama fotolara baktigimda gumus renk goruyorum kii zaten istedigim buydu.

Ben Douglas’tan aldim, ayni zamanda Turkiye’ye yeni gelen Butter London oje markasindan da 1 adet oje edinmis bulundum, vay bana vaylar bana... O ojeyi de yazicam en kisa surede.





Daha once Chanel ojem olmadigi icin fazla bir bilgi veremem size ama bekledigimden cok daha iyi cikti bu oje. Malum Chanel ojeler renk konusunda her sezon trendleri belirliyor ama kalicilik konusunda herkes sikayetci. Fakat ben bu ojeyi 2 gun guzelce kullandim ve benim icin 2 gun gayet yeterli bir sure. Bir ojeyi 5 gun elimde tutanlardan (tutabilenlerden! ) degilim. Bir de bu simli tarzdaki ojeleri cikarmak konusundaki nefretimi biliyorsunuz, Graphite beni uzmedi cok sevindim. Hani pamugu ozellikle bastirip da girc girc ses cikmasina hiiic gerek olmadi.

Su pariltiya bakar misiniz? Cok ama cok guzel… Ve ilginctir ki surdugum an direk havaya girdim :) Gumus rengi oyle guzel ayarlanmis ki degisik bir ozguven geliyor insana, aman piril pirilim aman da ne guzelim diye hahah…

Siz bana bakmayin, bebekle beraber evde kalmaktan boyler oluyor muhtemelen..

Chanel Graphite sen ne guzel bir ojesin, kalp kalp kalp kalp!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder