31 Temmuz 2012 Salı

Ikea Tum Turkiye'ye Internet Alisverisine Basladi


Bu haberi dun gece duydugum andan beri saskinim :) Artik Ikea magazasi olan sehirlerdeki insanlar da Ikea internet mazagasindan alisveris yapabilecek!! Ne guzel bir haber bu, uzun zamandir dort gozle bekliyorduk.. 

Saskin olmamin sebebi de dun Istanbul'dan sanal magaza alisverisi yapamadigim icin bu kadar sikayet etmemdi :) Bir suredir mutfaga Ikea Billy camli kitaplik almak istiyordum ama 1 yasindaki bir bebekle nasil basarabilirim ki? Tabii ki yapamadim. 

Sagolsun komsum Vespagirlmakeup benimle gelmeyi teklif etti de anca basardik :) Sagolsun bana yine kiyamadi ve carsamba gunu nakliye geldikten sonra gelip birlikte kurmayi da teklif etti :) Kapiyi acinca "Sanaa kek yaptimmmm" diye bagirmayi dusunuyorum heheh.... Dun otoparkta falan nasil sikayet ettiysem Ikea'nin politikasi uzerine, gece bu haberi gorunce kendimden korktum! Hatirlarsaniz daha once de Bath&Body Works magazasi icin  Marjo'ya deliler gibi sikayet etmistim de ertesi gun sirket Turkiye'de magza acacagini anons etmisti :D

Yaren'in dedigi gibi, sanirim Cath Kidston ve Pip Studio'nun Turkiye'ye gelmesi icin sikayet etmem lazim bol bol :) 


Ve dunki gezimizin ozeti :) Vespa'nin Instagram fotosunu izniyle aliyorum, malum ben o sirada Zeynosun vizildamalariyla bogustugumdan foto moto gormedi gozum haha... Sepettekiler Vespa'nin alisverisi, benimkisi Billy camli beyaz 40 cmlik kitaplikti.

Sonuc olarak, artik Ikea olan sehirlerden de sanal magaza alisverisi yapabilecegiz! Ozellikle evden cikamayan insanlar icin bu islem gerekliydi... Axess karta 12 taksite kadar guzellik yaparken, diger kartlar malesef tek cekim, aklinizda bulunsun :)

2 yorum:

  1. Almanya Ikea herseyi eve yollamiyor...Gicik seyler. Ikea'yi hic sevmiyorum ama gene birsey eksik olunca ilk elim oraya gidiyor kahretsin ki. Ben mutfaga Hemnes camli vitrin aldim, onuda tavsiye ederim...Ici epey bi' esya aliyor.

    YanıtlaSil
  2. canım merhabalar hoşgeldin tekrardan :))
    bana da beklerim hemşerim :))

    YanıtlaSil