28 Temmuz 2012 Cumartesi

Karamel Geri Dondu!


 Sevgili gunluk! Bu kacinci bilmiyorum, artik ben de kac tane blog acip kapattigimi unuttum.. Ama her seferinde geri donuyorum iste :) Meslegim gazetecilik sonucta, demek ki kan cekiyor, yazi yazmam gerekiyor.

Artik karamela tadindayim :)

Peki bu sure zarfinda neler oldu?

Zeynep 14 aylik oldu mesela.. Masallah kizima, gunden gune annesini sasirtiyor.
Ben annelige alistim, degisik bir duyguymus :) Her gun beraberiz, bir sure daha calismayi dusunmuyorum.

Ilgi alanlarim bile degisti benim! Eskiden kozmetik ve makyaj delisiyken, tum koleksiyonlari urunlerin tam isimlerine kadar ezbere biliyorken simdi cocuk yetistirme ve ev dekorasyonuna sardim :) Yillar insani degistiriyor, 29 yasima geldim ben..

Belki de bu yuzden yepyeni bir baslangic yapayim istedim. Yeni ilgi alanlarim ve Zeynep olsun bu blogun icinde..

Yukaridaki foto oylesine bir gun iste, ben koltukta kitabimi okumaya baslamisken Zeynep oyuncaklariyla oyalaniyor.. Saf huzur :)

Foto Instagramdan, izlemek isterseniz caramel83 diye bulabilirsiniz beni. Ya da yukarida sagda bulunan siyah Followgram butonuna basmaniz yeterli...

3 yorum:

  1. Guzel yazilarini ozlemisim valla,hadi bakalim hosgeldiin diyeyim :)) Belki bende gaza gelir surekli yazmaya baslarim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @serena : cok tesekkkurler canim :) Ya kac sene oldu, surekli bunalip sonra tekrar aciyorum iste, herkes beni boyle kabul etti artik :)

      Sil