15 Ekim 2012 Pazartesi

Hecha Tava


Uzun zamandir yoktum, yeni blog bana bile garip geliyor inanin... Hem yillardir verdigim emeklerin ucup gitmesi, hem blog adimin degismesi canimi biraz acitti. Yazabilecek o kadar konu varken, laptopun basina oturdugumda aklimdaki hersey ucup gidiyor sanki. Yazarlarin tikanma evresi vardir ya, bir gazeteci olarak sanirim onu yasiyorum :) Bugunlerde kendimi yazmak icin zorlarsam belki gerisi gelir diye dusundum.

Hecha tavalar da baslangic olarak guzel bir secim gibi geldi, bu konuyu uzun bir suredir arastiriyorum. Ben genelde teflon sevenlerdendim, teflon tavalarimi evlendigimden beri keyifle kullaniyordum kii bir baktim cizik cizik, ahi gitmis vahi kalmis! Topladim koydum kapinin onune. Su ara kullandigim tencereler ise Le Creuset 24 cm turuncu tencerem, Le Creuset 26 cm karniyarik tencerem, Cem Ardic serisinden 26 cmlik bir pilav bir de 22 cmlik tencere.. Bunun yaninda artik tek teflonlarim Eternity tencerelerim kaldi. Cizildigi an gozunun yasina bakmayacagim! Ahh bir de pek sevdigim Moneta 28 cmlik tavam var, bayiliyorum kendisine!



Gelelim dokme demir tavalara... Uzun suredir flortlesiyoruz, bir suru marka var, pahalisi, orta hallisi, insan ne alacagini sasiriyor. En memnun kalinan dokme demir tavalar icin Hecha markasi onde saniyorum. Bir de Lava markasi var ki onun da urunlerini cok begendim internetten gordugum kadariyla. Ama sanirim Hecha'yi tercih edecegim. Belki sonra Lava urunlerini de deneme firsati yakalarim...



Su gordugunuz Hecha Skillet Round 27 cmlik tava su an hayallerimi suslemekte! Bununla neler neler yapilir? Ozellikle bu urunu istememin sebebi Ev Cini ve Devletsah'in da bloglarinda yazdigi memnuniyetleri... Benim icin de bu 2 yemek gurusunun fikirleri yeter :) Bu tavayla kuru fasulye bile yapilabiliyormus, ustune aluminyum folyo ortulup firina bile girebildigi icin caniniz ne isterse yapiverin gariii :)



Bir de en yukaridaki fotoda gordugunuz Hecha Griddle adindaki ocak ustu izgarasi. Bu urun ocakta 2 atesin uzerine oturtuluyor ve lezzeti mangala cok yakinmis. Internette arastirdigim kadariyla bu 2 urunden cok memnun herkes...

Haa bu arada demir dokum tavalarin zorluguna, agirligi ve yikama temizleme konusuna hic girmeyelim rica edecegim :) Gulu seven dikenine katlanir! Muslugun altinda deterjanla yikanabiliyor ve kurumaya birakiliyorlar, benim icin de bu yeterlidir. Umarim bir ara bu urunleri alir ve mutfagimda harikalar yaratmaya baslayabilirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder