14 Kasım 2012 Çarşamba

Lidyana Secimlerim


Ilk acildiginda gayet mesafeli durdugum Lidyana sitesi, su an favorilerim arasinda! Aksesuar alisverisimde bundan boyle ilk baktigim yer orasi.



Hersey bu isim kolyesiyle basladi, Youdesign markasina hayranim bundan boyle! Baktigim zaman kocama ve kizima fazla mi ilan-i ask etmisim nedir :) Ama gercekten hos bir hatira oldu, ben gumus uzeri altin kaplama sectim. Youdesign markasinin en guzel yani herseyi kendinizin secebilmesi. Caniniz ne isterse yaptirabilirsiniz. Ister altin, ister gumus, gumus uzeri altin veya pembe kaplama.. Ustelik Lidyana surekli indirimler yapip duruyor, ben bunlari %25 indirimle aldim. Daha ne isterim :)


Tabii yeni Casio saatim ve d'Arc bilekliklerimden de bahsetmeliyim. Yabanci moda bloglarinin ozellikle gozumuze gozumuze soktuklari Casio retro modasi sagolsun, ben de kapiverdim bir tane :) Isigi da turkuaz, cok cici...

d'Arc bilekliklerim ise siyah ve taba. Renkliler pek moda fakat bu 2 rengi herseyle takabilecegim icin tercihim bu yonde oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder