28 Mart 2013 Perşembe

1V1Y Magdurlari




Cok uzun zamandir internetten alisveris yapiyorum ve artik kemiklesmis alisveris sitelerim var. Genelde uzmuyorlar beni, ya da mantik cercevesinde uzerleserse bunu dert etmiyorum...

Gecenlerde yeni bir alisveris sitesini denemek istedim, bircok reklam yapmislardi ve islerinin ehli, guvenilir gozukuyorlardi. Kabul ediyorum bu sefer fena yanilmisim :) Ben 1V1Y Magdurlari'ndan biriyim...




1V1Y adli alisveris sitesinden bahsediyorum! 17 Mart'ta verdigim siparisimin tahmini teslimat tarihi doldu ve urunleri temin edemediklerine dair bir mail aldim... Ama zaten urunler benim umrumda degildi cunku siparis verdigimin ertesi gunu 38 numara aldigim ayakkabinin kesin ayagimi vuracagina kanaat getirip yanlis bir alisveris yaptigimi kabul etmistim zaten...

Siparisimi verdikten birkac gun sonra firmaya mail attim 38 yerine 39 no gonderebilirler mi diye, tecrubem uzere dogru tahmin ettigim gibi gonderemezlerdi, siparis uzerinde oynama yapilamiyordu. Bu dogru, diger alisveris siteleri de ayni mantikta calisiyor... Daha sonra siparisimi iptal etmeye karar verdim, sonucta daha kargoya verilmemisti ve diger alisveris sitelerinden edindigim tecrubeye gore bir urun kargoya verilmedigi surece iptal edebilirsiniz...

Bu sefer bana verilen cevap urunun kampanyasi bittigi icin siparis iptali yapamadiklari oldu. Urunun gelmesini bekleyip, elime gectikten sonra tekrar firmaya geri iade yapmaliymisim... Peki, buna da peki dedim...

Dun farkettim ki verdikleri tahmini tedarik sureci bitti. Bana mail atip cok ozur dilemisler :)

Sinirlendigim nokta su: Madem urunu zaten temin edemiyorsun, iptal istegimi ciddiye al! Seni kulfetten kurtarayim, temin etmeye calisma, bosuna ugrasma, sen de zaman kaybetme ben de :)

Sonra internette biraz arastirdim, ooo ne kadar insani mutsuz etmisler su ya da bu sebeplerden! Hatta twitterda 1V1Y Magdurlari diye bir grup var yahu :) Hangi alisveris sitesinin boyle bir grubu var ki, kendileriyle gurur duymalari lazim :)

Neyse benim de kulagima kupe olsun, bir daha da kemiklesmis alisveris sitelerimi degistirmeye calismam, yeni heyecanlara baliklama atlamam bundan boyle! Tek istedigim siparisimin iptal edilmesiydi be 1V1Y, cok mu zordu?

"Bir varmis bir yokmus", evvel zaman icinde musterilerini uzen bir alisveris sitesi varmis... Gokten dusmus 3 elma, hepsi de O'nun kafasina! Bir varmis bir yokmus keske hic olmasaymisss, masalimiz da burada son bulmus...


Guncelleme: Demin firmadan aradilar, dediklerine gore tahmini teslim tarihi gectigi icin artik siparisimin iptalini yapabilirlermis! Cok tesekkur ettim kendilerine sagolsunlar :D Aninda iptal ettirdim tabii ki, bir daha da alisveris yapmamaya yemin ettim onlardan.. Demek ki hakkini aramak iyi birseymis!

1 yorum:

  1. Ben sadece bir kere alışveriş yaptım ama bir sorunla karşılaşmamıştım.. Ama o kadar olumsuz şey okudum ki bir daha asla..
    Sende iyi kurtarmışsın canım ..

    YanıtlaSil