24 Mart 2013 Pazar

Agatha Tokalarim


Agatha tokalarin modasi gecti diyorlar, bir tokaya o kadar para verilmez diyorlar, haklilar ama bu da bir zevk :) Bu seneye kadar ben de o insanlardan biriydim, ama bir kere kullanmaya baslayinca muptelasi oldum. Varsin modasi gecmis olsun, ne var ben yine takarim sacima Agathalarimi... 



Evet bir tokaya 50 tl vermek cok mantiksiz, fakat gercekten cok saglamlar. Ustelik herhangi bir sey oldugunda hemen yenisiyle degistiriyorlar, urunlerinin arkasindalar. Haa bu arada ben bunlari hep Lidyana'dan cok guzel indirimlerle aldim denk geldikce :) Sadece boynu swarovski tasli kemik kopekciklerimi magazadan aldim... Vallahi ne yalan soyliyeyim Lidyana'dan almak cok kolayima geliyor, hem de cok guzel indirimleri oluyor ohh :)


Favorim yukaridaki siyah swarovski tasli kucuk Agatha. En cok bunu takiyorum, her kiyafete uyuyor ve hareket ettikce taslari piril piril cok hosuma gidiyor :)

Benim saclarim ince telli oldugu icin kucuk Agatha sacimi yarim toplayinca guzel duruyor. Buyuklerle topuz yapinca da topuzu doldurmuyor, kafamda sadece buyuk toka gozukuyor :D Boyle bir handikap! Bu yuzden kucuklere daha duskunum sanirim, ama insanlar genelde buyukleri aliyor galiba...

Genelde cart renklerden kacindim, mesela yeni cikan yaz koleksiyonu pek hosuma gitmedi :) Yani bana uygun degil, lacivert ( ki hic sevmem lacivert rengi), neon sari fln.. 20lik genc kizlar plajlarda taksin onlari, ben krem renkli ya da leopar kemikleri takayim :)


Iste Lidyana'da olmayan ve magazadan almak zorunda kaldigim swarovski tasmali klipsli buyuk Agathalarim. .. Gercekten cok afilli ve klas duruyorlar vallahi...



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4236793/?claim=3haannra4ve">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder