27 Mart 2013 Çarşamba

Kiehls Ultimate Strength Hand Salve El Kremi


Gecenlerde Kiehls'e ugradigimda bu kremin testerini aldim. Benim ellerimde ev kadini egzamasi denilen bir tur sorun var. Kisin daha da cosuyor, yazin nispeten duruluyor. Bu nedenle hicbir sivi el sabununu kullanamiyorum uzun sureli. Banyo ve mutfak lavabosunda Watsons Yesil Cay Ozlu kocaman dus jelini ben el sabunu olarak kullaniyorum yaklasik 2 yildir! Cok da mutluyum, bayiliyorum  o dus jelinin hem kokusuna hem de surekli suyun altinda olan ellerimi daha da yara yapmamasina...



Bu yuzden bu kremi aldigim gunun gecesinde yatarken ellerime surup oyle yattim. Sabahleyin tahris olmus bolgeler sakinlesmis, yaramsi kirmiziliklari yokolmus buldum! Bundan boyle basucu el kremim olacak kendisi :)


Yagli bir his birakmiyor, emilimi kuvvetli. Bitkisel yaglardan olusuyormus ve zeytin meyvesi yagindan elde edilen bir formule sahipmis. Benim icin onemli olan yagli his birakmamasiydi...

Ustelik formulunun icinde okaliptus oldugunu anladim surdugum dakika... Bir anda bir ferahlik :) Hosuma gitti, benim gibi okaliptus kokusundan rahatsiz olan birinin bile hosuna gittiyse dusunun yani :)

75 ml 41 TL - 150 ml ise 55 TL

Elimdeki tester boy bitince kesinlikle alacagim urunlerden, cunku egzamali ellerime her krem iyi gelmiyor. Kozmetik kremleri kullandigimda kirmizi yaralarim daha da kabarip cok kotu bir goruntu olusturuyor. Goruntuyu gectim, kasinmaktan ve yol yol kendi kendine yarilmasindan oturu cok aci cekiyorum :( Ama bu krem cok iyi geldi ve bastacim oldu :)

Benim gibi sorunu olanlar en azindan magazaya ugrayip ellerine bir kere surseler zaten iyi gelip gelmeyecegini anlamis olurlar...

NOT: Dun gece 2 adet 20'lik disimi cektirdim. Zaten korkumdan gun icinde ucuk cikarmistim. Dislerden bir tanesi kemige baya bir yerlestigi icin cok ugrastik, ustune kirildi daha da cok ugrastik. Bugun ucugum bir yandan, sag tarafimda altli ustlu cekilmis dislerimin yaralari bir yandan... Anlayacaginiz agzim carsamba pazarina donmus durumda :)) Yarina kadar kendimi toplarim, bugun bebekle mumkun oldugunca dinlenmeye calisacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder