25 Mart 2013 Pazartesi

Urban Decay Naked Basics Palet


Dogruyu soylemek gerekirse bu paleti almayacaktim, hali hazirda Urban Decay Naked ve Naked2 paletlerim oldugu icin gereksiz olarak goruyordum. Fakat canim dostum Hersheyler cok kararli bir sekilde tam tam tam diye yuruyup magazaya girip de yine tam tam tam sesleriyle kasaya suzulup satin alinca bir kere daha dusundum hatta noluyor uleynn, dur ben de almaliyim bak simdi olmadi fln demis olabilirim  :) Zaten bizim basimiza hep birbirimizi kiskirtmamizdan geliyor hersey! Kocalarimiz bu isten pek mutlu degildir diye dusunuyorum ahahahah...

Oncelikle bu palet diger Naked paletlerin yarisi kadar, avuc icine sigiyor. Makyaj cantaniza kolaylikla sigdirabilirsiniz! Aynasi gayet kullanisli, icinde firca ya da goz kalemi gibi eklemeler yok. Palet plastikten yapilmis, gayet saglam ve kapagi guzel kapaniyor acilma sacilma derdi yok!





Gordugunuz uzere icinde 6 temel renk var. Zaten bu paletin ozu bu, goz makyajinda en sade bir sekilde ama en kullanisli 6 fari biraraya getirmisler. Istediginiz sekilde kombin yapabilirsiniz, ister hafif bir gunduz makyaji ister dikkat cekici yogun bir gece makyaji ortaya cikarabilirsiniz.


Asagida flasli fotoyu gorebilirsiniz... En sagdaki karanlikta kalmis ama zaten bildiginiz siyahimsi bir renk :)


Gun isiginda ise bu sekilde gorunuyorlar... Bir tek en soldaki Venus sedefli (saten), diger tum farlar mat. Ee yani bir tane sedef lazim :) Genelde mat farlari pek sevmem ama internette biraz aratinca bu 6 renk ile yapilan makyajlari gordum ve cok begendim.


Farlarin kalitesinden soz etmeye zaten gerek yok, tozutmuyorlar, fircaya guzel gelip yeterli renk veriyorlar...



Gordugunuz uzere palet, cok yumusak renk veren farlardan olusuyor. 

Venus: Goz pinarlarini aydinlatmak icin, kas bolgesinde ya da yanaklarda aydinlatici gorevi gorebilir neden olmasin :) Yari mat olarak nitelendiriliyor, bence sedef... Cok hafif ve nazik, oyle multi sim beklemeyin lutfen. 

Foxy: Bej gorunumlu sarimsi bir far. Naked 2'de mevcuttu sanirim. Tum goz kapagina surulup alt baz saglanabilir, nazik bir durusu var. 

W.O.S: Nude mat bir far. Cok cok acik pembemsi duruyor sanki. Yine tum goz kapagina surebilirsiniz. Tabi ben boyle basit basit soyluyorum ama millet onu bunu sunu karistirip guzel makyajlar yapmis, bir zahmet internetten bakin :)


Naked 2: Benim gibi taupe rengi manyaklari icin :) Nude bir rengi var. Konturlemek ve goz kapaginin katlama yerine vurgu yapabilirsiniz...

Faint: Sicak bir mat kahve. Zaten bu renk farlar makyaj uzmanlari tarafindan goz katlanma cizgisinde bugulu bir hava vermek icin kullaniliyor hep. Fircayi bildiginiz uzere kapagin katlanma yerine yerlestirip ileri geri ileri geri bir sure yaptiginizda o guzel buguyu elde ediyorsunuz :) Derinlik ve sicaklik katiyor goz makyajinda. Sirf bu yuzden ben de zamaninda Mac'ten buna cok benzer bir far almistim. Normalde aa bunu neden sureyim ki kiremitimsi bir kahve fln dersiniz degil mi? Oyle degil iste :)

Crave: Siyahimsi antrasit mi demeli ne demeli :) Kopkoyu kahve desem degil :) Temel goz makyajinda olmazsa olmaz tabii ki de, bu palette de yeri saglam :)


Sonuc olarak iyice dusununce her zaman elinizin altinda olmasini isteyeceginiz kaliteli bir palet. Bu yuzden ben de kacirmadan hem kendime hem de anneme bir tane aliverdim; rahata ulastim, basim goge erdi :)

Sephora'lardan 72 TL'ye alabilirsiniz, begendiyseniz elinizi cabuk tutun :)

3 yorum:

  1. madem sende hem naked, hem de naked2 var güzel bir yorum alabiliriz? sence gerekli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. himmm :) naked ve naked 2 genelde parlak, isiltili farlardan olusuyordu. aralara serpilmis mat farlar onlari cok kurtarmamis. eger diger ikisi sizlerde yoksa bence alinmali.. haa eger diger ikisi sizde varsa, zaten urban decay fanisinizdir, mutlaka ki alicaksinizdir :))

      Sil
  2. Bu çok hoşuma gidioyr, mat farlar her zaman tercihimdir!

    YanıtlaSil