13 Mart 2013 Çarşamba

Yeni Bilekliklerim


Bu yil kendime erken dogumgunu hediyesi olarak tum bu bileklikleri sectim :) Hepsi Lidyana'dan, o siteden oyle cok alisveris yapiyorum ki! Hatta Lidyana kucuk simge halinde hep gozumun onunde chrome sayfamda :D O derece diyeyim siz anlayin...

Bunlarin cogu Mynita bileklikler, bu ayki sabit fikrim buydu evet. Gecen aylarda sebepsiz bir sekilde Agatha tokalardi mesela :) Onlari da bir ara yazayim... Bu ay Mynita bilekliklere aserdim, Lidyana'daki subat Bonus indirimi de sagolsun ocagima incir agaci dikti! Yukaridaki yesil camli Pandora bilekligim, annemin Fransa seyahatinden hediyemdi, kendisini pek seviyorum hihi.




Tabii bilekler kalin, hala verilmesi gereken 30 kgcuk var :D Millet dirsegine kadar takar, nasil yakisir! Ben anca 3, fazlasi kangrene merhaba :D
 Asagidaki fotoda Bbangle by Banu Muller bilekligim ve kolyemi goruyorsunuz.. Gerci kolyemi pembe altinla degistirmek isteyip Lidyana'ya geri gonderdim, ellerinde kalmayinca bilekligin gul desenindeki pembe altin kolye gonderiyorlar :( Ne yapalim... Lale kolye cok da guzeldi ama kismet... Bak simdi burada fotoya bakinca cidden uzuldum, lale kolye cok guzel gorunuyor, piffff...
 Bu da yine Bbangle ask dugumu bilekligim, isil isil nasil dikkat cekici anlatamam :)



Ve geldik benim icin en kiymetli bilekliklerimden birine.. Asagidaki fotoda gordugunuz Begart bilekligimin benim icin anlami var, sevgili universite arkadasim Begum'un sahip oldugu Begart markasindan sectigim bilekligimi gururla takiyorum :) Yaninda da yine cok sevdigim Mynita Army Chick bilekligim var.


1 yorum:

  1. İnstagram da paylaşmaya başladığın andan itibaren bayıldım hepsine Lidyana yı sayende çok ziyaret ettim ,baktım çıktım ama bu posttan sonra dayanamıyacağım alacağım artııkkkk :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil