25 Mart 2013 Pazartesi

YSL'den Yeni Parfum: Manifesto


2 hafta once YSL'den gelen paketle basim dondu :) YSL benim cok hasir nesir oldugum bir marka degildi, makyajda sadece Rouge Volupte adindaki rujlarini bayila bayila kullaniyordum (ve gercekten cok guzeller!).



Yeni cikartilan Manifesto parfumun tanitimi icin gelen kutuda yeniden doldurulabilen Manifesto parfum canta boyu, rimel, goz kalemi ve benim bayildigim lipgloss var.



Rujum Golden gloss 51 numara, oyle guzel bir isiltisi var ki! Rengi ten rengimsi, ama icindeki isiltilara hayran hayran bakakaldim.


Gloss bir sure sonra silinse de icindeki binlerce isilti parlamaya devam ediyor ben size soyliyeyim :) Cok dogal, ama bir o kadar da carpici bir gloss. Cok hafif meyvemsi gibi kokuyor ve ucu da fircali. 


Goz kalemi 1 nolu waterproofmus, mus diyorum cunku yok yani waterproof degil simdi orada anlasalim :) Komur karasi, gercekten koyu bir kalem benim hosuma gitti. Zaten gunluk hayatta waterproof kullanmanin bir mantigini goremiyorum, hatta hic waterproof urunum yok vallahi!




Shocking rimeli ise hemen kullanmaya basladim. Ben bir rimelden mucizevi seyler bekleyen insanlardan degilim :) Gunluk hayatta kullanilabilecek bir rimel, 2 katta kendini belli ediyor. Ustelik ben sanirim degisik, garip sekilli fircali yeni devir rimellerden hazzeden biri degilim. Rimel dedigin boyle fircali olacak kardesim... Hatta daha tombul bile olabilir, kabulumdur.


Gelelim parfume! Ahhh, YSL'nin bu parfumu beni benden aldi... Sekerli kokulari cok sevdigim icin bayildim bayildim. Insan kullanmaya kiyamiyor vallahi.

"Parfümün başlangıcı taze yeşil bergamut ile açılıyor, beyaz çiçeklerin ince masumiyeti ve tatlılığı ile birleşip tonka bean, vanilya ve sandal ağacının oriental, feminen, derin ve baharatlı kokusu ile karışıyor." diyor YSL... 

Ben cok begendim, bir taraftan hem vanilyali diger taraftan ise fresh bir parfum... Kesinlikle elimdeki parfumler bitince alacagim. Alinca da bu canta boyunu doldurup doldurup kullanacagim, cok sevdim bu fikri!



Yontem PR ve YSL Pazarlama Ekibi'ne tesekkurler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder