1 Nisan 2013 Pazartesi

Bath and Body Works Kayisili-Beyaz Cayli Yuz Peelingi


BBW Turkiye'ye acilmadan once ne kadar dua ettigimi anlatamam. Benim gibi biri orada nasil kendini kaybeder varin siz dusunun. Tum urunlerini cok seviyorum ama bu maskenin yeri ayri.




Bildiginiz gibi benim cildim karma-yagli. Ve oyle cogu insanin sevdigi gibi kucucuk toz zerresi gibi peelingleri sevmiyorum, suratim arinmiyor gibi hissediyorum. Bu peelingde kayisi cekirdeklerini gorebilirsiniz, kendileri orta buyuklukte ama yaptiklari is bence muazzam.



Kokusu cok guzel ama asil onemli olan peeling sonrasi yuzumun nefes almasi. Bir ferahlik, bir rahatlama, bir isildama. Normalde Bioderma Sebium Peeling kullaniyorum 2 yildir hic aksatmadan, ama bazen araya bu peelingi sokuyorum. Cok iyi geliyor benim cildime.

Zaten kendisi mini mini, cok sirin :) Hem buyuk boylara gore ucuz hem de yolculuk vs. icin gayet mantikli. At cantaya ohh...

Benim cildime sahip olanlar bir deneyin derim, iyi gelmezse de cok uzulmezsiniz mini mini boyundan oturu :) Indirimlerde denk gelirseniz ucuza kapabilirsiniz bir tane, ben hem bunu hem de siyah bir maskesini cok ucuza almistim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder