24 Nisan 2013 Çarşamba

Bioderma Sensibio Eye Contour Gel Goz Kremi


Bioderma markasini severek kullaniyorum. Yasim ilerlediginden beri dermokozmetiklere iyice duskun oldum. Bioderma Sensibio Eye Contour Gel Goz Kremi de bunlardan biri. Goz altlarim sukurler olsun ki cok dertli degil, bu yuzden bu krem beni fazlasiyla tatmin ediyor.

Bu kremin kirisiklik onleme gibi bir iddiasi yok zaten, Bioderma'nin Sensibio serisine ait, yani hassas ciltlere ozel serisinin icinde. Nemlendirmesi gayet guzel, yapis yapis bir yapisi yok kesinlikle. Hemen emiliyor ve goz altlarinizi kurutmuyor.

                          Boyutunu gostermek icin makinamin lens kapagiyla yan yana koydum.


Gordugunuz gibi yapisi cok hafif, kokusu yok. Insani rahatsiz edecek hicbir eksi yonu de yok... Kucucuk bir miktari goz altlarima yetiyor. Online kozmetik sitelerinde guzel kampanyalar oluyor, yaninda baska bir urunle set halinde yakalayabilirsiniz. Fiyati gayet makul bence.


Gozalti morluklari icin uzun sureli kullanimda etki eder diyorlar ama morlugum hic olmadigi icin bir yorum yapamiyorum. Daha cok genc ciltler icin oneriyorum bu kremi, ya da gozaltinda sorun olmayan, sadece guzel bir nemlendirme arayanlara... Dedigim gibi kirisiklik onleyici bir krem ariyorsaniz bu krem size uygun degil, zaten oyle bir iddasi da yok, piyasadaki baska kremlere bakacaksiniz.


Benim yasim 30. Aslinda bu yastan sonra anti aging bir urune bakabilirim, ama bu kremim bitene kadar ihtiyac duymuyorum cunku dedigim gibi gozaltinda problem yasamayan bir insanim. Gonul rahatligiyla tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder