21 Nisan 2013 Pazar

La Roche Posay Toleriane Fluide Nemlendirici


Kisin iyice zivanadan cikip, pul pul dokulen karmadan yagliya donuk cildim icin kullandigim bir diger nemlendirici... La Roche Posay'in Toleriane serisi genelde cabuk tahris olan, kizariklik derdine sahip hassas ciltlere hitap ediyor. La Roche Posay Toleriane Fluide de tam anlamiyla dedigini yapiyor.

Suruldugunde ferah bir his birakiyor. Hic yagli degil ve ciltte fazlalik hissi vermiyor kesinlikle. Surdugunuz an kolayca emilip cilde nem veriyor. Kokusu fln yok benim icin...

Kisin verdigi nem ile bana rahat ettirdi vallahi, ayila bayila kullandim... Ama ne yalan soyliyeyim, ben yine de SURADA bahsettigim Hydreane Legere'e asigim :) Kokusuna hastayim ben Hydreane Legere'in... Su an mevsim dondugu icin artik kullanmiyorum Toleriane Fluid'i, nem ihtiyacim azaldi, zaten dibinde azicik kalmisti bitti gitti.. Havalar sogumaya basladiginda muhtemelen Hydreane Legere alirim gibi geliyor.


Pompasi sayesinde kullanimi kolay, cantada akma kokma derdi yok. Ebati 40 ml.

Internette guzel kampanyalar oluyor, set halinde satiliyor bazen. Fiyati oyle cok yuksek degil, seviyorum La Roche Posay'i... Gonul rahatligiyla size OnlineEzcanem, Kozmetikmarkalar ve Dermostil online alisveris sitelerini onerebilirim. Bu 3 marka kardes siteler, hangisinde o an o urun ucuzsa bakin alin... Ben herseyimi ordan satin aliyorum artik, valla sponsor falan degiller bana, iyi calisiyorlar o yuzden bu kadar ovuyorum :) Sadece bu aralar tester sikintisi cekiyorlar sanirim, Vichy testerlari gonderiyorlar :( Ya da benim isteklerimden bunaldilar, surekli Vichy cakiyorlar bana Caudalie tester isteklerim yerine :))

Ha bir de bu krem yerine ne aldim peki? Tabii ki yine La Roche Posay'den Effaclar Mat. O urunden de cok memnun kaldim, yazisi gelecek. Effaclar Mat konusunda tek sikayetim oldu, pompasi calismadi, bir turlu kremi vermedi duzgunce. Ne yaptiysam olmadi, bozuk yani... Onlineeczanem'in internet adreslerine mail attim ama geri donen olmadi, ilk defa boyle yaptilar kendilerine teessuf ettim, ilk defa uzduler beni :)

Cozumler bitti mi, tabii ki hayir. Watsons'tan bos pompali sise aldim, bir guzel onun icine doldurdum, pek hijyenik olmadi farkindayim. 40 yilda bir bana denk geldi aksilik iste ne yapayim, kendimi mi vurayim? Bitti gitti :) Pompadan bir kere sogudum ya, bir anlamda da bu yuzden kisin yine Hydreane Legere alayim diyorum iste, tup ambalaj oh rahat...

1 yorum:

  1. bu ürün tam benlikmiş, benm de baz bölgelerim pul pul dökülüyor hemen tahriş oluyor. Valla uçak pisti gibi dümdüz yüzleri olan kızlara çok özeniyorum :)

    YanıtlaSil