23 Nisan 2013 Salı

Mac Warm Soul Mineralize Allik


Bence Mac'in en guzel alliklarindan biri Warm Soul. Mineral allik serisine ait olan bu urun verdigi dogal renkle abartidan uzak duranlar icin bicilmis kaftan. Mac'in mineral alliklarindan mumkun oldugunca uzak durmaya calissam da benim de birkac favorim var elbette. Mesela Gentle sahip oldugum alliklardan bir tanesi. Bir de cok sevdigim Earth to Earth vardi, onu annecigime hediye etmistim :) Ama bence gercekten cok cok guzel bir allikti. 

Mineral alliklardan uzak durma sebebim fazla piriltiyi sevmememden kaynaklaniyor, yanlis anlasilma olmasin. Zaten karma-yagli bir cilde sahibim ve gun icinde yeteri kadar parliyorum :) Ama bu saydigim alliklar beni bile bastan cikartan alliklardir!


Mac Warm Soul allik sicak tonlu seftali- bej- toprak tonlu bir allik. Icinde altin isiltilar iceriyor, glitter degil ama isilti! Sirf yanaga degil tum yuze guzel bir isilti veriyor ve cildi daha taze gosteriyor bence. Gerektiginden fazla isilti icermiyor, mineral bazli oldugu icin neredeyse satenimsi bir bitisi var diyebilirim. 


Sanki Mac Nymphette lipglossu almislar allik versiyonunu yapmislar gibi. Genelde tum dunyadaki ortak kani bu. 


Her ne kadar bu alligi daha cok sonbaharin guzel kirmizi rengine yakistirsam da, kis mevsimindeki soluk suratlara da cok yakisacagini dusunuyorum. Gercekte her mevsime giden bir allik, hem yaz geliyor, yasasin bronz tonlar :)


Her ortama yakisabilen bu alligi isterseniz rahatlikla ciddi is ortamlarinda da kullanabilirsiniz, hic siritmayacagini dusunuyorum. Aslinda ne bronzer gibi ne de allik... Enteresan bir durumu var :) Ayrica pigmentasyonu kuvvetli.


Bu alligin yakismayacagi birini dusunemiyorum! Piyasadaki pembe alliklardan oyle biktim ki, Mac Warm Soul su aralar benim bir numarama oturdu tekrardan. Uzun suredir bulusamadigim bir dostumla tekrar kavusmusum gibi hissediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder