30 Nisan 2013 Salı

Vanilya Kutu Mayis 2013


Merakla bekledigim Mayis 2013 Vanilya Kutusu geldi! Aslinda bu kutu annemin oldugu icin gunduz isyerine geldi, annem de aksam eve getirdiginde aksam yemegi bulasik yerlestir derken bu saate kaldi :) Annecigim ben foto cekecegim diye acip da bakamamis bile :)

Gecen ay oldugu gibi bu ay da Vanilya Kutuyu cok begendim ve hemen sizinle paylasmak istiyorum! Bence bu ay da guzel urunler var Vanilya Kutu'da...




Nashi Argan Yagi 5 ml'lik boyuyla agzimiza bal caldi, kacti vallahi :) Bu yag saclari onariyor, besliyor ve isilti veriyormus... Islak saclara az bir miktar uygulayip, tarakla esit olarak saca yediriliyormus. Durulanmayan bu yagi surdukten sonra da her zamanki gibi istediginiz sekilde sekil verebilirsiniz. Argan yagi diye inim inim inledigimiz su gunlerde Nashi gercekten merakimi cezbetti! Eger begenirsek annemle kesin buyuk boyunu alacagimiz bir urun olacagina eminim...


Nashi Argan Yagi'nin 100 ml'si 88 TL. Bu seride ayrica sprey, sampuan, sac kremi ve yanilmiyorsam sac maskesi cesitleri var. Vanilya Club internet satis sitesinden bakmak lazim...


LCN tirnak yagi da 8 ml'lik boyuyla beni mutlu eden urunlerden biri. Tum tirnak tiplerine uygulanabilen bu yag, tirnak eti ve kenarlarina masaj ile yedirilerek kullaniliyormus. A, E, F vitaminleri ve proteinler iceren, nemlendirici ve besleyici bakim yagi... Bu tur urunleri seviyorum :) 16 ml'si 28 TL. 3 farkli boyutu mevcutmus.


Alessandro Pedix Vitality Mask, kuru yorgun ve yipranmis ayaklar icin canlandirici etkiye sahipmis. Spatula yardimi ile uygulanabilen bu maske 15-20 dk bekletiliyor. Ayakta kalan maske de nemli bir havlu ile aliniyor. 50 ml'si 32 TL. Ve Vanilya kutu bu urunu tam boy olarak koymus bu ayki kutuya :)


Anna Lotan marka Astringent Mud Mask... Yagli cilt problemi olanlar icin kil maskesi... 4 ml.


Fresh Look renkli gunluk nemlendirici SPF 30 gunes koruma iceriyor. Her cilt tipi icin. 4 ml.


Britney Spears Radiance parfum... Yaban mersini, beyaz ciceklerin tac yapraklari, yasemin, portakal cicegi, zambak, kasmir, amber ve misk notalari iceriyor...



OFRA lipgloss 8 gram. Aslinda koyu pembe bir rengi var, isikta kirmizimsi cikmis :) Yanilmiyorsam  34 TL olan tam boy bir urun daha :)


Ve son olarak Bambu Koku, hem de cok sevdigim gul kokulu :) 30 ml.


Saniyorum daha genc yaslara hitap eden kutularda Lush'tan Karma banyo kopugu ve Nalish tirnak susleri de mevcut... Annemin kutusundan iste tum bu urunler cikti, ve ben gercekten cok cok begendim! Vanilya Kutu gercekten farkini hissettiriyor her ay... Haksiz miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder