7 Mayıs 2013 Salı

Bobbi Brown Bronzing Powder Medium


Bobbi Brown Bronzer Pudra, benim sevdigim urunlerden biri. Tamamen mat olan bu pudra, dogallik isteyenler ve pariltidan nefret edenler icin birebir!




Bendeki 2 numarali Medium rengi. Icinde sim ve parilti barindirmadigi icin mukemmel bir kontur adayi. Piyasada bu kadar pariltili bronzer varken, mat bronzerlar el ustunde tutuluyor tabi :)

Sanki sari altbazli ciltler icin daha guzel olur gibime geliyor. Ayrica kis mevsiminde suratinda dogal bir renk isteyenler icin de birebir bence. Hatta hafif bir elle, allik olarak bile guzel bir ton verebilir.


Kocaman bir aynasi var, guzel bir avantaj. Urun 8 gram, ne kadar zamanda bitirebilirsiniz bilemiyorum :D Bronzerlarda boyle genis ambalajlari seviyorum, pufpuf fircalarla uyguladigim icin rahatlik sagliyor. Mesela ben bronzerlarimi Sigma SS150 veya Mac 134 fircalarimla surerim hep. Ama aklima Sephora'nin kisa sapli bronzer fircasi dustu bir suredir. Yakin zamana alirim hihi...


Uygulama miktariniza gore renk fazlalasiyor tabii ki, ben burada baya yogun uyguladim. Normalde cok taze bir goruntu veriyor yuze. Ve ben de bronzer deyince bundan yanayim cunku cevremizde paril paril parlayan ablalari gordukce midem bulaniyor :) Cidden anlamiyorum, gercekten disko topu gibi olduklarini anlamiyorlar mi?


Boyner magazalarindan alabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder