22 Mayıs 2013 Çarşamba

Bourjois Healthy Mix Allik


Bir suredir bu alliga takildim kaldim :) Fondoten ve kapatici konusunda ovguyle bahsedilen Bourjois Healthy Mix serisine ait bu allik, rengiyle adini hakedip gercekten saglikli bir gorunum veriyor! Numarasi 41 ve diger Bourjois alliklarin tersine mat bir allik. Itiraf etmeliyim ki benim daha once Bourjois alligim olmadi cunku bence fazla sedefliler, piriltililar. Ama bu alligi yabanci bloglarda gordugum an "Mutlaka aliyorum!" dedim. Benim alma sebebim iste su abladir! TIK TIK. Yanakta ne kadar taze duruyor degil mi? Harika!


Bu arada daha once dikkat etmedigim bir konudan bahsedeyim size. Youtube'dan Gossmakeupartist adindaki tatli abiyi mutlaka biliyorsunuzdur... Ben daha bu blogu kurmadan once kendisini cilginlar gibi izleyip birseyler ogrenmeye calisirdim. Eger tanimiyorsaniz ve ingilizceniz varsa lutfen acip izleyin, cok iyi bir makyaj uzmanidir, yepyeni bircok puf noktasi ogrenebilirsiniz. Hem de lafi eveleyip gevelemez, millet gibi bir urunu anlatirken 10 dklik video yapmaz, tak tak anlatir, O'nun artik imzasi haline gelen goz kirpma hareketini yapar gider! En en fazla 3-4 dk, ben uzun videolardan cok bunaliyorum da! Hayatimin bilmem kac dakikasini heba ediyorum sonucta :)

Gossmakeupartist Chanel kozmetik urunlerine baya tepkili, bununla ilgili bir videosu var. Bourjois'nin Chanel markasinin asil sahibi oldugunu, bildigimiz Chanel alliklarin Bourjois alliklarla neden gorunus ve yapi itibariyle benzer oldugunu kinayeli bir sekilde anlatiyor :) Kendisi diyor ki: " Siz Chanel allik alirken ambalajina ve marka adina o kadar para veriyorsunuz, halbuki Bourjois alliklar aynisi cunku marka ayni! Yani aslinda siz kaziklaniyorsunuz :) " Vallahi ben O'nun yalancisiyim, gerci bu benzerlik daha once pek de dikkatimi cekmemisti. Ilginc degil mi?


Urun 2.5 gram. Kucuk oldugu icin makyaj cantasinda yer kaplamiyor, mini mini bir allik. Kucucuk bir aynasi var ve fircasi icinde geliyor. Ama fircayi attim gitti.

Allahim o nasil guzel bir renk? Yuzunuze surdugunuzde aninda saglikli, taze bir gorunum kazaniyorsunuz. Nasil guzel bir seftalisin sen!


Gelelim kotu tarafina, allik tozutuyor! Tozutan alliklari hic sevmem ama bu alliga rengi yuzunden vuruldum iste.


Indirimde yakalarsaniz alabilirsiniz, indirimsiz fiyati 40-43 TL civari bir rakam sanirim :( Ben Watsons'tan aldim, hatta yaninda da indirimdeyken cok meshur Bourjois Healthy Mix fondotenden aldim ama elimde cok bb krem oldugu icin henuz acmadim. Biraz bitireyim digerlerini, bosuna tuketim tarihinden yemeye gerek yok degil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder