28 Mayıs 2013 Salı

Bumerang Deneyim Gunlerinde Mac Makyaji ve Kucuk Sirlar

 Hurriyet Bumerang gecenlerde bir etkinlik duyurusu yaptiginda cok heyecanlandim. Taksim Mac Pro magazasinda 8 blogger makyaj deneyimi yasayacakti... Hemen basvurumu yaptim ve sansim yaver gitti :) Ustelik duyduguma gore bu etkinlik, Bumerang'in en cok basvuru alan etkinligi olmus! Iste Mac farki burada :)

Dun bebegimi anneme birakip heyecanla Taksim Mac Pro'nun yolunu tuttum. 2009'dan beri bu isin icinde biri olarak Taksim Mac Pro'nun benim icin onemi buyuktur, orada ne koleksiyonlar gordum doyasiya parmakladim :) Bircok yeni insan taniyip kendime dostlar edindim. Bebegim olduktan sonra dogru durust ugrayamadigim magazaya yepyeni bir makyaj dersi icin gitmek gercekten heyecanliydi benim icin! Ustelik dersimizi Mac'in en iyi mualarindan (mua= makeup artist) Berk Ersan verdi, daha ne isteyebilirim...


Zaten Bumerang yetkililerinin herkesle hasret giderip sohbet eden ve kendini evinde hisseden beni ekipten biri sanmasi yillardir ne kadar dogru arkadasliklar kurdugumu gosterdi :) 





Gelelim makyajimiza... Bu sezonun modasi olan glowy yani aydinlik efekt modasina uyan makyajimiz kademe kademe ilerleyerek gunduzden geceye gecti. Oncelikle makyajlarimizi silmemizi isteyen Berk mua, makyajda genelde butun yuzleri ovallestirmeye cabaladiklarini anlatti. Herkese yuzunun sekli nedir diye sordu, ben yuvarlak sekle sahip yuzumu dogru bildim :) Peki butun yuzler ovallestirilmeye calisiliyor da gozler ne oluyor? Gozlerin de badem seklini almasi saglaniyormus!


Tatli blogger Serap Tan yardim alirken :)


 Mankenimizin yorgun savasci makyajsiz yuzu :)

Hemen Mac 187 fircamizi aldik ve ise koyulduk! Berk mua anlatirken bizler de onumuzdeki aynalarin karsisinda her asamayi kendimize uyguladik...

Fix + sprey puskurttugumuz yuzumuze yine Mac'in nemlendiricilerinden birini surduk. Ardindan Mac Fast Response Eye Cream kullanarak goz altlarinin yorgunlugunu almaya calistik. Primer yani makyaj baziyla devam ettigimiz makyajda Berk Mua'nin dedigi birsey cok hosuma gitti: "Ben cilt hazirligi ve fondoten asamasina 10 dk ayiriyorum. 9 dakika cilt hazirligina 1 dk fondoten surmeye..." Yani anlayacaginiz makyajda fondoten cok onemli evet ama uygun hazirlanan bir cilt her zaman en guzel baslangic!


Fondoten secimimizi benim daha cok hic denemedigim bir urun olan Mac Studio Sculpt Spf 15'ten yana yaptik. Bu fondoten Berk Mua'nin en sevdiklerinden biriymis. Aydinlik bir gorunum veren bu fondoten beni ne kadar sasirtti anlatamam. Normalde yagli-karma cildimden dolayi elimin hayatta gitmeyecegi bir urunken su an istek listeme adini yazdirdi :) Benim rengim NC20. Bilmek isteyenler icin ise Face&Body fondotende ise C2 numaram.


Fondoteni surdukten sonra goz kapagimiz icin benim her zaman favorim olan, yagli goz kapaklarima care Mac Paintpot bazi kullandik. Ardindan benim cok ilgimi ceken gozu bademlestirme asamasi basladi. Cork far ve 224 nolu firca ile goz pinari ve burun arasindaki bolge hafifce belirginlestirildi. Bilmiyorum anlatabildim mi o bolgeyi? Ardindan yine Cork farla crease bolgesi yani goz kapagi bitisindeki kemik oyugu belirginlestirildi. Bu sayede goz yuvarlanmis oldu, goz makyajinda istenen neydi? Gozleri oldugunca badem hale getirmek!

Sonraki asamada benim hayatta kullanmayacagim Red Brick farla ve 224 nolu fircayla goz kapagi boyandi. Asagidaki face chartta ne demek istedigimi gorebilirsiniz! Benim hic ama hic denemeyecegim bir uygulamaydi ama oyle hosuma gitti ki...


 Tum cilt urunlerimiz, fircaya ne kadar az almisiz ki geride bu kadar kalmis! Berk Mua'nin ozellikle ustune basa basa soyledigi " Ne kadar az urun, o kadar duru ve guzel bir cilt!" lafi kulagima kupe oldu.


Farimizi da uyguladiktan sonra sira geldi kirpik kiviricinin maharetini denemeye! Berk Mua kirpik kivirma puf noktasini gosterdi ve gozlerimdeki sonuca benim agzim acik kaldi! 3 kademeli guc uyguladigimiz kirpik kiviriciyi kas kemigimize dogru yukariya dogrultmamiz gerekiyormus meger... Yani her zaman asagi dogru tuttugumuz kirpik kivirma islemi yanlismis! Hakikaten de kas kemigine kadar yukselttigim kirpik kivirici 3 kademe denemesi yaptigimda harikalar yaratti! Kirpiklerim aninda yukari kalkti ve gozlerim ortaya cikti.

Benim her zaman yaptigim bir islem olan ust kirpik dibine kalem surme islemini gerceklestirdikten sonra sira rimele geldiginde yine benim daha once denemeye firsat bulamadigim Haute&Naughty 2li rimeli uyguladik. Gunluk makyaj icin birinci kademe tercih edilirken, daha dramatik etki icin ustune 2. kademedeki fircayi uygulayabiliyoruz. Bu rimele bayildim! Evet evet istek listesine buyurun gecin  sevgili Haute&Nauthy!


Alt kirpik dibine yesil bir kalem surup 219 nolu fircayla dagittik, kas kemigine kadar crease bolgesine Coppering fari 224 nolu fircayla uyguladik. Yine alt kirpik dibine Coppering fari 219 nolu fircayla dagittik ve benim daha once bilmedigim bir teknik uyguladik. Siyah kalemin ucunu degil de yan tarafini  kullanarak alt kirpik dibine surduk. Bu islem daha dramatik etki yaratiyormus.

Yine Cork far kullanarak kasimizi doldurduk ki Cork far gercekten kas rengi olarak dunya genelinde tutulan bir far! Hooop istek listesine yazildi :)

Size dramatik etki icin bir puf noktasi daha! Alt kirpik dibine maskarayi dokunduruyoruz! Evet kucuk kucuk dokundurdugumuz rimeli de 219 nolu fircayla dagitiyoruz...

Yukarida mankenimizin bitmis goz makyajini gorebilirsiniz...


Gozalti kapaticimizi da suruyoruz, ki Berk Mua en son surersek en iyi sonucu alacagimizi cunku ne kadar dikkat edersek edelim goz makyaji yaparken elimizle kapaticiyi bozabilecegimizi anlatti.

Bu arada unutmayin goz altindaki morluklari pembe renk notrluyor, kirmiziliklar ise sari renkte kapaticiyla yok ediliyor!

Bu makyaj icin Peaches alligi secen Berk Mua, aydinlatici olarak ise Mac Cream Color Base serisinden Pearl rengini tercih etti.


Violet rujla boyanan dudaklar, gece makyaji icin daha dramatik etki yaratmak adina daha koyu bir dudak kalemiyle desteklendi. Ve tekrar Fix+ puskurterek makyajimizi bitirdik!


Tabii ki face charttaki urunlerle degisiklik gosterdi yaptigimiz makyaj ama genelde gozlerin nasil olduguna dikkat edebilirsiniz. Gercekten cok begendigim bir makyaj oldu!

Ve iste Caramel :) Ben tabii ki Istiklal Caddesi'nde yururken dikkat cekmemek adina magazadan cikarken Violet ruju silip yerine Patisserie ruju uyguladim :) Hoop istek listesine bir tane daha ruj eklendi :)

Umarim fondotenin verdigi o aydinlik efekti fotolardan gorebilirsiniz. Gerci bu fotolari eve geldigimde cektim ve sigara+yemek yuzunden ruj pek kalmamisti. Instagramda bu fotoyu yayinladigimda herkes o kadar begendi ki, ben de cok mutlu oldum :) Sanirim gecenin guzelligi, Berk Mua ile tekrar makyaj sirlarini eselemek ruhuma oyle iyi geldi ki bu mutlulugum disaridan goruluyordur...

Bumerang ve Mac'e bu guzel gece icin cok tesekkurler :) Bu gece sayesinde bilmedigim teknikleri ve urunleri denedim, istek listeme ekledim. Tabii bu durum kocam icin ne kadar sevindirici bir haber dusunulur :)

1 yorum:

  1. kusum eline saglık ne de guzel yakalamıssın pozu :) çaldım bile:)
    opuyorum cokca sevgiler!

    YanıtlaSil