24 Mayıs 2013 Cuma

Burberry Beauty Midnight Brown Far



Burberry Midnight Brown far bir suredir almak istedigim urunlerden biriydi. Yabanci bloglarda o kadar cok methini duydum ki, daha fazla dayanamadim... Zaten benim icin Sandra'nin bu urunu kullanmasi bile yeterliydi :) Kendisini ne kadar cok sevdigimi zaten artik biliyorsunuz, tavsiye ettigi tum urunleri (Turkiye'de bulabildigim kadariyla) dakikasinda alirim hic dusunmem :)  


Oncelikle Burberry kalitesi tartisilmaz tabii ki, adamlar kozmetige de el attilar, daha ne yapabilirler :) Uzun bir sure tepkiliydim, abartiyorlardir, kozmetik urunlerinin fiyati pahali vs... Ama Sandra beni kandirdi :) Hakikaten bu para verilirmis! 2.5 gramlik far kadife kesesi icinde cikiyor ambalajindan. Metal ve miknatisli kutu icindeki far, makyaj cantasinda rahatlikla tasinabilir cunku miknatisi gayet kuvvetli. Dis yuzey klasik Burberry deseni. Icinde aynasi ve aplikatoru mevcut.


 Renk bir harika! Mac Satin Taupe veya Mac Mulch ailesinden , Chanel safari desem degil, ne desem bilemedim :) Icinde pirilti iceren, morumsu derin bir kahverengi sanki... Bence "taupe" renginin kankasi kendisi, birlikte Voltran'i olusturuyorlar...

Isikta kendini oyle guzel gosteriyor ki, zaten bu guzelligi yeterince fotograflayamadim :S Bu renk ve benzerleri benim en cok sevdigim far grubuna girdigi icin Midnight Brown benim icin muhtesem bir fardir arkadas!


Bahsetmem gereken en onemli ozelligi ise yumusacik yapisi! Gercekten ama gercekten ellemeden size tarif edemeyecegim... Gidin deneyin kendiniz bakin, sonra ne demeye calistigimi anlarsiniz. Far parmaginizin altinda yag gibi kayiyor, kadifeye dokunuyorsunuz sanki. Pigmentasyon harika, gercekten verdiginiz parayi hakkiyla aliyorsunuz.


Bu renkle nasil guzel goz makyajlari yapilir, hayal edip duruyorum... Peki Burberry Beauty urunlerini nerede bulabiliriz? Oncelikle benim bildigim kadariyla tek stand Istinye Park Boyner icerisinde. Bir tek orada gidip deneyebilir, gonlunuzce parmaklayabilirsiniz. Ayrica Burberry urunlerinin satis gorevlisi Esra nasil seker nasil tatli bir insan :) Aninda sevdik birbirimizi, eminim sizinle de cok cok guzel ilgilenecektir. Bunun disinda Boyner'e ait olan Boyner online satis ve Morhipo online satistan bu urunlere ulasabilirsiniz.

Ben Boyner online satistan memnunum, birkac kere kullandim. Patpatli kagitlarla sarili geliyor ve hic hayal kirikligina ugramadim... Hele anneler gununde guzel indirimler vardi, diger kozmetik magazalarinda Dior'a ( tabii ki ) indirim yapilmazken Boyner online %10-20 arasi bir indirim yapmisti en azindan :) Su an bile herhangi bir kozmetikle ilgili guncel fiyat bilgisi istedigimde bu siteyi acip bakiyorum...


Burberry Beauty urunlerinden birkac parca daha var elimde! Ve inanin hepsi harika! Sirayla onlari da yazacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder