21 Mayıs 2013 Salı

Hamile Kim Kardashian ve Sis Ayaklar



Hamilelik cok garip birsey.. Fazla duygu firtinasiyla ugrasiyorsunuz, bir yandan kendinizi dunyanin en guzel kadini hissederken, 5 dk sonra dunyanin en berbat, en cirkin, en bakimsiz kadini da oldugunuzu dusunmeniz mumkun :)

Bu fotoyu gorunce ise benim aklima gelen ilk sey Michelin lastik adami!!! Yani Kim Kardashian ablacim, tamam hamilelik psikolojisini anlarim (ben de ayni yoldan gectim) ama bu ne yahu :)


Belli iste kadincagizin vucudu su tutmus, ayaklar sismis davul gibi... Sen neden ustune o ayakkabilari hala giyersin? Tamam, kendini guzel hissetmek istiyor olabilirsin, moralini duzeltmek istiyor olabilirsin ama Michelin lastik adam olmaya da gerek yok yani :)


Ahanda ben de o yollardan gectim derken yalan soylemiyordum :) 2 yil once doguma 1 hafta kalmis, preeklamsi (gebelik tansiyonu) hastaligi beni ev hapsine mahkum etmiskenki ayaklarim... 38 nodan 41 no'ya cikan, sadece ve sadece Crocs terliklere sigan ayaklarim... Hey gidi gecmis gunler :) Ama yani, ben de bu halimle Crocs'tan baska birsey giyememistim, degil Kim Kardashian gibi afilli ayakkabi giyeyim hahayt...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder