10 Mayıs 2013 Cuma

Hastalik Git Evimizden!

Kac gundur dogru durust yazi yazamadim, instagramdan beni takip ediyorsaniz son halimizi biliyorsunuz demektir!

Kisaca ozetlemeye calisacagim... Zeynep yaramazliginin sonucu olarak birkac hafta once pazar gecesi koltuktan baliklama atladi ve damagini parcaladi :( Ust alt dudak patladi ve ust dis etleri tamamen kemige kadar siyrildi. Gecenin o yarisi en yakin arkadaslarimizdan ve ayni zamanda dis doktorumuz olan Keyvan yanimizda olmasaydi simdi ne yapardik bilemiyorum... 2 yasindaki cocuga anestezi vermeyi bircok hastane kabul etmedi ama sonunda en meshurlardan birini ikna etmeyi basardik. Ameliyat cok iyi gecti ve bircok dikis atildi, ust dis etleri puzzle gibi birlestirildi.

Bu dert gecti derken gecen hafta havalarin degiskenliginden oturu Zeynep bu sefer de soguk aldi! Ates ve burun akintisi bas gosterdi... Ilaclar vs. derken toparladik sayilir cocugu..

Tabii ki bitmedi hastaliklarimiz :) Sali gecesi kendimi iyi hissetmemeye basladim ve cocuk uyuyunca hemen yattim. Sabah kalktigimda dunyam sasmisti :S Bir bulanti, kusma, halsizlik, basim donuyor ve basim inanilmaz agriyordu! Kendimden emin olmasam kesin hamileyim derdim, o derece... Sanssizlik bu ya, annemin de sirkette kalmasi gerekiyordu ve ben tum gunu halida yatarak gecirdim... Kizim burnunu firk firk ceker, ben ayaga zor kalkarim, cok ama cok kotu bir gundu carsamba gunu...

Is cikisi herkes eve geldi, esimle acile gittik ve hayatimda ilk defa serum yedim. Ahh ne guzel birseymis o :) Eve geldigimde bulasik ve camasira bile girisesim vardi, o derece bir enerji patlamasi! Peki hastaligim neymis? Viral mikrop, heryerden bulasmis olabilir, daha cok kusma bulanti ve ishal olarak kendini gosteriyormus. Ve o gece acilde tum yataklar bu hastaliktan muzdarip insanlarla doluydu yemin ederim!

Zaten netten arkadaslarimdan duydugum kadariyla benden once bircok kisi gecen haftalarda baya cekmis bu mikroptan :( Dun mide bulantim cok fazlaydi, yemek yemeyi dusundugumde midem bulaniyor, ama yemedigimde de midem acliktan buzusuyordu... Bir yandan kizima bulasmamasi icin ugras veriyorum bir yandan kendime bakmaya calisiyorum. Bugun daha iyiyim ama hala yemek yemeyi dusunemiyorum pek, midem almiyor :( Ve bu arada kizim hala burnunu cekiyor firk firk! Bu sabah da gozlerinde capaklar gordum ve hemen doktorumdan damla ismi istedim! Allah askina, nerden cikti simdi bu goz nezlesi tarzi sey? Noluyor yahu?

Anlayacaginiz hastalik pesimizi birakmadi kac haftadir, anlamadim gitti. Nazar mi degdi bize yoksa bahar geldi diye cok mu saldik kendimizi bilemiyorum...

Kendimi ve kizimi toparlayabilirsem cok guzel yazilarla geri donecegim cunku super alisverisler yapmistim gecen haftalarda! Diorlar Clarinsler havada ucustu, o kadar diyeyim :) Kerastase Elixir Ultime'den tutun Burberry allik, Burberry farlara veya Orofluido sac maskesine kadar... Her markadan her cesit makyaj malzememi yeniledim sayilir cunku daha once soyledigim gibi dogumdan itibaren makyaj yapmadigim icin cogu bozulmustu! Ama once kendimi ve kizimi toparlamaliyim...

Umarim siz daha guzel bir bahar yasiyorsunuzdur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder