14 Mayıs 2013 Salı

Mac Temperature Rising Koleksiyonu Satisa Cikti


Fazla birsey soulemeye gerek yok, Mac'in yeni yaz koleksiyonu kendini belli ediyor zaten :) Gerci kizim magazanin altini ustune getirirken anca bu kadar cekebildim!


Bu sene ambalajlar bir harika bence! Sirf al, kenara koy yani o derece... Benim bu koleksiyonda en en begendigim parca ise Ripe For Love allik oldu, o nasil guzel bir renktir... Ben bu alligi elime surdum, gun icinde saatlerce ellemedim.. Aksam hala elimdeydi, nasil bir kalicilik yapmislar :)

Sizi fotolarla bas basa birakiyorum, en azindan koleksiyon hakkinda fikriniz olacaktir. Daha detayli inceleme icin Hersheyler'e alalim sizi :)

Bu arada artik yeni koleksiyonlar da aninda internet satis sitesine koyuluyor, istedigimiz herseyi oradan hemencecik alabiliriz yasasin :) Mac Online satis sitesi icin TIK TIK! Ustelik hala acilisa ozel kargo bedava! Daha ne istiyorsunuz? Haa mesela ben Bath&Body Works online satis cok isterdim :) Aaa bak cok rahat olurdu benim icin cunku kizimla orada dakikalar gecirmek imkansiz, delirtiyor beni :D















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder