4 Haziran 2013 Salı

Nars Penny Lane Allık


Nars'in bir sure sonra plastik plastik kokmaya baslayan ambalajini sevmesem de alliklarinin basarisi konusunda kimsenin laf edebilecegini dusunmuyorum! Nars Penny Lane allik da cok sevdigim bir krem urun...


Penny Lane, yuze suruldugunde kremden pudraya donen bir yapiya sahip. Tam tersine Mac'in krem alliklari ise biraz daha yagli, civik krem alliklar. Bu sebepten dolayi, karma-yagli cildim icin Nars'in krem alliklari daha kullanilabilir geliyor benim icin. 

Renk bir harika! Ten rengimsi pembe mi desem, en dogal pembe mi desem ne desem bilemiyorum. Renk o kadar hafif ve dogal ki, istediginiz tum alliklarin altina baz olarak bile surebilirsiniz! Ben bazi zamanlar bu yontemi kullaniyorum, bu sayede bu alligin ustune surdugum toz alligin kaliciligi artiyor ve suratimdan silinmiyor. Malum karma-yagli ciltlerde allik ne kadar dayaniyor ki Allah askiniza :)


Ne kadar surerseniz surun, komik olma derdi yok. Oyle hafif bir renk ki... Agir bir goz makyaji yaptiginizda hafif bir Penny Lane dokunusu size yeter de artar bile!


Bu alligi Mac 187, 188 ile uygulayabilirsiniz. Ben su aralar Real Technique Stippling fircasini deniyorum. Onemli olan fircayla iyice cilde yedirmek, size hangi firca kolay geliyorsa onu kullanin canim.


Renk bir harika, doku bir harika, kullanim kolayligi bir harika! Daha ne diyebilirim ki bu allik icin, bittikce alinacak banko alliklarimdan biri...

1 yorum: